شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
دومین هم اندیشی طلاب شاغل

حوزه/به همت دبیرخانه ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش دومین گردهمایی فرهنگیان روحانی و طلبه کشور در شهرستان شهریار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، هدف از برگزاری دومین گردهمایی فرهنگیان روحانی منتخب ادارات کل آموزش و پرورش استان ها؛ تعمیق و تحکیم هویت علمی و معرفتی، تقویت ارتباط مؤثر با حوزه های علمیه، ترویج روحیه همگرایی و ارتقای توانمندی ها و در نهایت انسجام بخشی به طلاب شاغل به منظور هم افزایی و افزایش اثربخشی در آموزش و پرورش است.

شرکت کنندگان پس از حضور در این گردهمایی تشکیلاتی و شناخت جایگاه ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش و فرصت های برنامه پنج ساله دوم همکاری به عنوان دبیر کانون طلاب شاغل در آموزش و پرورش و عضو شورای همکاری استان فعالیت خواهند کرد.

راه اندازی کانون طلاب شاغل در آموزش و پرورش ذیل برنامه های مصوب مرکز مدیریت حوزه های علمیه در دستور کار دبیرخانه ستاد همکاری و معاونت های مرتبط در مرکز مدیریت می باشد که در این همایش دو روزه از طریق برگزاری کارگروه های تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه این همایش، حاضرین ضمن آشنایی با سامانه و آئین نامه کانون طلاب شاغل در آموزش و پرورش، به بررسی نظام مسائل تخصصی استان در عرصه تعلیم و تربیت دینی با رویکرد حل مسئله پرداختند تا با آمادگی و اشراف بیشتر نسبت به ماموریت های کانون های استانی فعالیت خود را آغاز نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha